Raadpleeg de FAQ om je deelname aan onze webinars zo vlot mogelijk te laten verlopen.

Wanneer ontvang ik de link om deel te nemen?

Je ontvangt de link op de dag van de webinar zelf voor 11 u.

Ik heb de link ontvangen, en nu?

Klik op de knop ‘DEELNEMEN AAN DE WEBINAR‘.

 

 

 

 

 

 

Je komt op een webpagina terecht met een open dialoogvenster dat je vraagt ‘Zoom Meetings’ te openen.

Hier klik je op ‘Zoom Meetings Openen’. (indien dit dialoogvenster niet automatisch opent, klik je eerst op ‘Launch Meeting’).

Wat zie ik voor de webinar begonnen is?

Zolang de webinar nog niet begonnen is, krijg je de zin ‘Please wait for the host to start this webinar‘ te zien.

De webinar zal automatisch starten, je hoeft het venster niet te hernieuwen of ergens te klikken.

Kan ik vragen stellen?

Tijdens de webinar heb je de mogelijkheid om vragen te stellen. Dat doe je door onderaan op het Q&A-icoontje te klikken.

Op elke webinar is een moderator aanwezig die de relevantste vragen selecteert. Op het einde van de voordracht maakt de spreker tijd om enkele vragen te beantwoorden.

Hoe bevestig ik mijn deelname aan de webinar?

Om je deelname te registreren bij het RIZIV, zal je tijdens de webinar gevraagd worden je aanwezigheid te bevestigen. Dat gebeurt aan de hand van drie pop-upvragen die je tijdens de voordracht dient te beantwoorden. Vink het juiste antwoord aan en klik op ‘Submit’. Zorg ervoor dat je de drie vragen beantwoordt, zo niet kom je niet in aanmerking voor accreditering.

Kan ik de webinar pauzeren of terugspoelen?

Noch pauzeren, noch terugspoelen is mogelijk.

Kan ik met mijn partner/collega op één computer kijken?

Elke deelnemer aan de webinar moet apart worden geregistreerd. Het is daarom niet mogelijk met je partner of collega via eenzelfde scherm de webinar te volgen.

Kan ik de webinar volgen op mijn Mac, iPad of iPhone?

Zoom is compatibel met zowel Microsoft- als Appletoestellen.
Wil je volgen op je smartphone of tablet, dan download je best de Zoom app.

Sommige gebruikers hebben gemeld dat ze de webinar niet konden volgen in hun Safari browser. Dit probleem kan eenvoudig worden omzeild door een andere browser te gebruiken zoals Google Chrome of Microsoft Edge.

Wat met mijn evaluatieformulier?

Maak je geen zorgen als je je evaluatieformulier de dag na de webinar nog niet ontvangen hebt. Wij doen onze uiterste best dit zo snel mogelijk aan alle deelnemers te bezorgen. Heb je één week na de webinar je evaluatieformulier nog niet ontvangen, stuur dan een mailtje naar info@vvt.be.

Technische ondersteuning nodig?

Enkele tips:

  • Klik op voorhand op de deelnamelink en ga na of je vlot toegang krijgt tot Zoom
  • Neem tijdig contact op met onze medewerkers bij technische problemen
  • Sluit tijdens de webinar andere programma’s of actieve applicaties op je computer om de kwaliteit van de livestream te garanderen

VVT kan niet verantwoordelijk worden gesteld als je de webinar niet kan volgen wegens problemen met je computer of internetverbinding.